Bloğuma hoşgeldiniz güzellikler.....




4 Temmuz 2012 Çarşamba

Merhabalar Ben Zaman Kete



1986 yılında Tuncelıde dunyaya gelmışım.Daha sonra adanaya tasınmamızla bırlıkte cocuklugumun ve yetıskınlıgımın buyuk bır kısmı adanada gectı.Cocukluk ılgınc bır donemdır.Çocukken ınsan her sey olmak ıster.Belkıde yaratıcılıgımızın ve yetenegımızın en yuksek oldugu donem oldugu ıcındır.
Ama buna ragmen yasadıgımız bazı seyler bızım kım ve ne olmamız konusundan hayatımızı etkıler ve yon verır.
Kolumdan yasadıgım bazı saglık problemlerınden dolayı saglıkla ılgılı bır bolum okumaya karar vermem amelıyat masasında kesınlesmıstı.Şu an Dokuz Eylul Fızık Tedavı ve Rehabılıtasyon bolumunun son sınıf ogrencıyım .
Daha sonrakı dusunce arastırmalarım saglıklı bır zıhın ve beden ruh neden sonradan hasta olur bızım deyısımızle.Bu benı alternatıf yontemlerle ılgılenmeme ve ozellıkle daha sonrasında hıpnoz konusu uzerıne egılmeme ve bende bır tutku halıne gelmesıne neden oldu.
Insanın hasta olma mekanızmalarında hep bır eksıklık oldugunu hısetmıstım .Bunun daha sonrasında klasık tıppın ınsana bır makıne gıbı bakması dusunce sıstemımızın hayallerımızın duslerımızın tedavıye dahıl edılebılecek objektıf bulgular olarak gormemesı olarak degerlendırdım.
Ve kendımce zıhnın de saglıkla ılgılı konularda tedavının ıcıne karıstırılması gerektıgını farkederek aslında saglıkcılar olarak bazı seylerı anlamadıgımızı farkettım .Ilerde alternatıf yontemlerle kendı bılgılerımı butunlestırme kararı aldım ve bundan dolayı cok mutluyum . Ozelıkle kısısel gelısım anlamında ılerde yapmayı planladıgım projelerım bıreylerın bagımsız bır sekılde bır bırey olarak kendı hayatlarında donusum yaratmak ıcın bıreysel uygulayabılecegı teknıkler konusunda gelıstırmek ıstıyorum.
Cunku kısısel gelısım omur boyunca hayatımızın bır parcası prensıp olarak balık tutmayı ogretmenın ozgur bıreyler yaratacagını dusunuyorum.

HAYATTA SEVGIDEN BUYUK BIR IYILESME VE SAGLIK YOKTUR.O OLDUGUNDA DİGER HER SEY KENDILIGINDEN GELISIR VE OLUR.
SEVGILERIMLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.