Bloğuma hoşgeldiniz güzellikler.....




11 Eylül 2012 Salı

KUANTUM ALANDA YARATIM SANATI



Bu teknik pratik olarak hayatımıza ne gibi yararlar sağlar?
Kuantum Düşünce Tekniği;kendimizi tanımaya,başkalarını anlamaya,evrensel sistemin işleyişi fark etmekten doğan bilgeliğe ulaştırarak beden enerjimizi de düzene sokar.Kişiler daha güçlü,canlı ve sevgi dolu olurlar.Hayat misyonumuzu fark etmek ve ona adım adım ulaşmak yönündeki çabalarımızı destekler.Kendi içsel kodlamanızdaki yapmanız gereken işinizle ilgili ipuçlarını yakaladıkça adımlarınız hızlanır.
Kuantum Düşünce üst nitelikli bir düşünme biçimidir.sıradan düşünce biçimleri kendisini tekrar eden,etkisiz ve sınırlı enerjilerdir.Değiştirme ve oluşturma güçleri yoktur.daha çok vehim,kuruntu,başıboş hayaller biçiminde akar.Oysa Kuantum Düşünce derin düzeyde,atom altı alanda etkili olabilecek tarzda bir yaratıcı düşünme biçimidir.Özel bir bilinç düzeyine girerek,özel olarak kurgulanmış sözel ve imgesel oluşumları içerir.bu düzeyde insan,kendi hayatının efendisi durumuna geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.